domenica 10 ottobre 2010

Urasc oamenii si creatiile lor

Am incercat si incerc sa ma pot adapta ritmului existentei umane. Si nu reusesc....nu reusesc sa inteleg ce este atat de interesant la altii incat sa nu fi atent la propria existenta. De multe ori ma gandesc ca simplitatea, rutina sau esecul conditiei umane ale unei persoane te face sa te uiti in ograda vecinului. Daca tot credeti ca am dat-o pe chineza sau nu ati inteles nimic....continuati sa cititi:)))

Ma ascund si astazi de oameni chiar daca aparent par o persoana foarte sociabila nu sunt. Nu sunt pentru ca de fapt ii urasc. Asta este si explicatia faptului ca am foarte putini prieteni(majoritatea baieti). Cu toate astea nu vreau sa intru in normalitatea conditiei umane. Nu vreau sa fac un masterat pentru ca asa e modelul, nu vreau sa imi schimb barbatul cu altul mai bogat si nu vreau sa imi schimb masina ca sa-mi pun poze pe "faisbuc"

 Voi de ce o faceti?

 Nu de mult scriam si ironizam acest "faisbuc" iar ca si o culme a ironiei am ajuns in Farmville unde plantez si cresc oi:)))..Tot deviez de la subiect pentru ca incerc de fapt sa scriu o alta "culme" care mi s-a intamplat zilele trecute fara ca sa jignesc sau ca sa dau curs altor interpretari. Pe langa faptul ca urasc oamenii pentru ca nu au alta treaba decat sa se uite in ograda mea, am ajuns sa urasc si aceste urme de tehnologie la care nu apelam decat ca sa ne umflam. Acasa inca se mai vorbeste de "ce face Maneasca", "cand vine", "ce masina conduce" si cum si-a primit ea fostul iubit"iubirea vietii ei" in Roma culcandu-l probabil cu sotul in pat:)))". Si asa am ajuns unde trebuia sa fiu inca din titlul acestei postari. Nu cred ca faptul ca am fost ziarista ma face sa fiu la curent cu tot ce se petrece in cacatul ala de oras unde lumea interlopa nu mai incape. Nu am sa va zic despre care fost vorbesc pentru ca mi-e frica "sa nu -mi taie picioarele" nu de alta:))). E, ganditi-va ca acest "fost" m-a vizitat in Roma. Cel putin asa se vorbeste acasa. De parca toata prajitura asta nu ar fi de ajuns, de frica s anu dau in diabet "vomit" si faptul ca prietena-sa imi trimite pupici virtuali. Si in cele din urma eu ma aleg cu pieicoarele taiate nu:)))Nu reusesc sa inteleg (si nici nu ma chinui) de unde dracu toate aceste povestiri neadevarate:))). Imi vine sa rad uneori ,dar nu tot timpul:)))

 Daca tot vreti sa ma umflu promit ca am sa postez mai multe detalii interesante despre viata mea. Cand o sa-mi insel barbatul am sa va anunt pe bune, si cum si in ce moduri sa fie mai interesanta chestia. Ma gandesc foarte serios sa ii culc pe amandoi in acelasi pat:)))atunci chiar voi fi tare. Cand am sa ajung la aceasta performanta imi voi face aparitia cu noul mercedes pe care si l-a cumparat maicamia (in rate) ca sa fiu si mai tare...Pana atunci...Pace smecherilor plaiului romanesc

P.S Maneasca este plina de bube:)))

Nessun commento:

Posta un commento