domenica 10 ottobre 2010

Tu poti sa zaci mort intr-un sicriu

Asta este dorinta tuturor...romanilor CA SA AJUNGA PRIN CANCAN:))))). Faptul ca stau printre straini imi permite sa fac o comparatie din toate punctele de vedere. Sunt si mai norocoasa pentru ca am ochiul format asa ca de ce sa nu va spun si voua ce avem in tarisoara noastra si ce au altii.....de ce suntem vai-s-amar de capu nostru, si de ce altii fac bani pe carca prostilor care le muncesc patria...asta e ne meritam soarta. Aceasta postare nu este facuta de ieri pe azi, credeti-ma ca am stat de vorba cu multi italieni despre asa-zisa Romania. Priviti ce mi-au auzit urechile

Am lucrat in presa, un an am facut si presa de scandal deci stiu ce vorbesc. Va spun sincer Italia nu are un Diaconescu, nu are o Elodie, si nu are o Moni care si-o trage cu un miliardar.. AAA, scuze o are pentru ca moni a aparut in revista Maxim, destinata barbatilor. Stiati ca aici este facuta curva pentru ca "moldoveanca care s-a casatorit cu miliardarul din tara voastra pozeaza goala in revistele noastre. Modelele noastre nu o fac", imi zicea un nene italian ieri. Mai poti sa zici ceva? Nu pentru ca are dreptate

 Romanul isi face micul dejun cu berea.
Beau mult romanii. Dimineata cand imi beau cafeaua in bar romanii isi beau berea" asta a fost primul lucru pe care mi l-a spus al meu barbat cand m-a cunoscut. Are dreptate. Chiar ieri, in drum spre lucru am vazut doi romani(zidari dupa cum aratau) savurau o bere in fata barului de unde imi iau eu tigari. Nu ma intereseaza ca o fac, ma doare totusi ca o fac intr-o alta tara si nu acas la ei. Da stiti de ce o fac, pt ca acas la ei nu. Si uite de aia "toti" romani-s alcolici.

3 Sefii mei imi cereau morti:))) au si cati sunt la noi sunt si de aia vii credeti-ma pe bune...iar sunt rea:))) Pe cuvantul meu de "jurnalista" (am scris in ghilimele sa nu zica pe la Radio Resita ca ma umflu ca altele:))))  ca aici nu mor atatia. Ori nu mor ei ori stirile de la ora 17>00 duc lipsa de violuri, crime si alte cele...aaa iar revin , cand sunt violuri de obicei exista romani in stire:)))

  In Roma legile sunt facute de romani...cel putin asa cred ei:)) La coltul cartierului unde locuiesc este un bar intens supravegheat de politie. Asta pentru ca acolo se strange asa zisa Mafia Romana:))) Va dati seama....cu riscul de a-mi primi critici pentru ca sunt rea...zidarii astia(pentru ca majoritatea lucreaza in domenii de genu' ) si-au facut mafie. Au venit ei din "sholdova"(majoritatea is moldoveni) si s-au strans intr=un bar din roma ca sa bea si sa se ia la bataie , sa violeze si sa dea in cap. Iar ma faceti rasista dar in asemenea descrieri mi-e rusine ca sunt romanca.

 Prima data cand am fost in Roma a fost intr-o vacanta. Eram foarte interesata de ceea ce cred strainii de noi. Am facut un mic sondaj. "Trei nume de romani faimosi". Interlocutorii mei au fost italieni 50%, albanezi 25% si ucrainieni (plin de ei aici) 25%. Ma asteptam la ceva de genu Gica Hagi, Cristian Chivu, Mutu a aparut in sondaj ca si FOTBALISTUL ROMAN DROGAT:))). Nici urma de Nadia Comaneci sau alte nume de genul. Ca raspuns am primit "ala de are nume de mortadela (mortadela este un fel de parizer italian s'a inteles ca ma refer la Florin Salam:))))), ala micu de canta si alte apelative de genu":))) Nici nu stiam daca sa rad sau sa plang de rusine. Si-au amintit de numele de care va vorbisem mai sus doar cand le-am pronuntat eu. Strainii ne cunosc doar prin mizeriile pe care le facem si nu prin realizari. Daca nici asta nu este un semnal de alarma pentru noi ....atunci ne meritam soarta.

ATASAT VA LAS UN LINK CARE MERITA TOATE VIZUALIZARILE POSIBILE:))))

                        http://www.youtube.com/watch?v=ApMdz53JCxw

Nessun commento:

Posta un commento