mercoledì 20 ottobre 2010

Azi postez "deranjant"

Mi s-a adus la cunostinta ca "unele postari ale mele sunt usor deranjabile". Stiu. Si Stepanescu stia in Adevarul si asta nu m-a oprit sa scriu. Asa ca astazi m-am hotarat sa vorbesc si mai "deranjabil". Nu am mai scris de mult tocmai pentru ca am stat mult sa "coc" subiectul acesta. Voi vorbi de femeile din spatele femeilor. Mai exact fiecare din noi a stat candva in umbra alteia. Eu am stat. E nasol sa te culci cu un barbat cand stii ca o iubeste pe alta, pe aia de dinaintea ta/ Eu am patit-o dar viata face in asa fel incat astazi stau multe in umbra mea.

Primul meu barbat s-a insurat. Nu am avut nici un sentiment sa vad pozele de la nunta insa am avut un sentiment ciudat cand am stat de vorba cu el. "de ce te-ai insurat?" am intrebat eu...."te superi daca nu-ti raspund?", a continuat el. Aici am avut o tresarire pentru ca mi-am dat seama ca nu e fericit. De ce a facut-o totusi...."ne intelegem bine dar nu e scanteia aia ca si cu tine", mi-a zis. De ce scanteia aia vine o data in viata, si de ce altele tre sa suporte cele de dinainte. Am stat un an de zile in umbra alteia. Stiam ca o iubeste, stiam ca se gandeste la ea si stiam ca prezenta ei il va tulbura. Cu toate astea ma ambitionam mai tare sa ii iau locul. Insa acum cand vad prietenele fostilor cum ma scormonesc:)))imi aduc aminte ca asa faceam si eu vre-o patru ani in urma. Ma tulbura, ma durea. In urma cu un an am stat de vorba cu femeia in umbra careia am stat. Culmea ...e o mega tipa. Am devenit prietene si imi dau seama ca daca ea l-a lasat, daca eu l-am lasat am avut de ce.E o femeie desteapta prin urmare si eu:))))

Revenind la postarea mea "deranjabila", reiau subiectul fostilor, fostelor relatii prin a ma intreba: de ce cand ne-am despartit incercam sa ii facem rau celuilalt? Nu mai esti cu el/ea nu? Atunci ce rost isi mai au jigniri, ce rost mai are sa zici "nu te-am iubit, nu ai existat niciodata pentru mine" cand tremurai in bratele ei si plangeai de emotie. Care este rostul? O femeie desteapta stie cand un barbat minte. O femeie la fel de  desteapta stie cand barbatul ei e cu gandul la alta.


Teoria Urii
Urasti cand mai ai sentimente. Ura este un mod de a te gandi la o persoana , te gandesti inseamna ca nu a disparut. Eliberarea sufleteasca de trecut va fi intalnita doar atunci cand ura se va stinge.

Saptamana trecuta iar am fost luata la impins vagoane de un "fost" pentru ca ma faceam "tanc rusesc" in status. Repet ma faceam pe mine, cu acest pleonasm incerc sa ii explic iubitei sale ca nu ma deranjeaza cate kg are. Si uite asa mi-a dat ignore si m-a facut si complexata:)))Poate incearca cineva sa imi explice ce dracu a fost aia. I-am trimis un mesaj respectivului prin care ii explicam ca faptul ca isi da o prea mare importanta e o pierdere de timp din partea lui...

Raspuns...

Ma simt nevoita sa raspund mesajului tau pentru ca sunt implicata! Respect ce a fost intre voi, dar nu voi respecta si nici accepta vreodata discutiile tale la adresa mea cu anumite cunostiinte comune! Pomenindu-ti numele nu imi pare o filosofie, este un nume destul de comun si o fac pentru ca unele postari ale tale sunt usor deranjabile. Astea fiind spuse iti doresc numai bine si fericire multa. Semnat "respectiva iubita"

Concluzii
Multe Manesti sunt in Resita aia:))) deci sunt foarte comuna:)))

Faptul ca ii controleaza contul sau ma rog a pus-o el,  e un semn de umilire din partea amandorura. De fapt unu se agita pe de-o parte sa intreb ceva de "respectiva iubita", daca nu intreb de ce nu intreb iar daca pun un status cu vre-o melodie obligatoriu e pt el sa nu mai vorbim de statusurile jignitoare clar sunt pentru ea:))) Si iata-ne in Holywood, cealalta pe de alta parte se agita sa vada daca mai am de gand sa il reiau:))) prea grele m-am plictisit deja.

Enjoy the video

13 commenti:

  1. maneasco stiam ca nu esti normala da esti tare jurr:))))

    RispondiElimina
  2. esti unica ,ca si prietena nimeni nu e ca tine mi-ai fost si imi esti cea mai buana de aia imi imaginez ca esti greu d einlocuit si ca iubitaa...si nu esti comuna de maneasca stiu ca exista numai una:))))esti buna da rea:)))

    RispondiElimina
  3. AM VAZUT SI EU STATUSU CU ..TANC RUSESC..DACA CHIAR TE REFEREAI L ATINE SI NU LA ..ALTELE..SI E ADEVARAT CA AI INCEPUT CURA..ITI SPUN SINCER CA AI PROBLEME SERIOASE...EU TI-AS PROPUNE SA PUI MANA SA TE MAI INGRAJI...DEFAPT E PAREREA MEA MIE IMI PLACE MAI MULT CUM ITI STA MAI PLINUTA..DAR GUSTURILE NU SE DISCUTA...AM VRUT SA RAMAN ANONIM PT RESTU NU PT TINE...TE RESPECT...UNUL DINTRE PRIMI TAI ,,IUBITI,,CARE TE-A DEZAMAGIT...NU MERITAI SA FI DEZAMAGITA DE MINE..POATE ITI VEI DA SEAMA CINE SUNT...TE PUP..AI GRIJA DE TINE..PAPA..

    RispondiElimina
  4. postarea cu cura era o chestie ironica...primii mei iubiti si care m-a si dezamagit...:)nu imi vine sincer ...ai mare dreptate am nevoie de ceva kg dar crede-ma ca nu am ajuns asa slaba ca am vrut si nici nu sunt ca vreau...postarea cu cura e si ea ironica...cat despre statusul cu tancul rusesc era o alta ironie la cele 4 kg pe care le-am pus...nu trebuie sa ramai anonim pt nimeni dar e alegerea ta...cat despre respect ma respecti probabil pt ca ma cunosti putin mai bine decat ceilalti...P.S nu am nici cea mai mica idee care din iubitii mei esti
    :)))

    RispondiElimina
  5. E mai bine pt mine sa raman anonim.....sper sa ajungi la kg la care erai cand erai cu mine.....numai ca dupaia o sa vrei iara sa slabesti..glumesc si eu...oricum trebe mai vreo 10 kg sa te ingrasi si stiu ca poti macar 5 daca nu 10....si oricum nu vreau sa sti cine sunt pt ca imi place sa nu sti ca mai sunt interesat de pers ta ..te pup..treci sa dormi...ca somnul ongrasa...nb..:P

    RispondiElimina
  6. daca inca esi interesat de persoana mea atunci postarea este 100% adevarata, cate femei stau in umbra mea?:)))

    RispondiElimina
  7. se scrie "vreo", nu "vre-o"

    RispondiElimina
  8. daca te referi la ce am scris eu...la pula cu tine de chior....scz....sau chioara....pa..nb

    RispondiElimina
  9. Voiam sa arat putina bunavointa, nu sa te jignesc; ti-as fi recomandat si dexonline.ro, dar nu meriti. Eroarea este comisa de doua ori, altfel nu ti-as fi facut observatia: "vre-o melodie"(la concluzii), "vre-o patru ani"(al II-lea paragraf). Nu stiu cine e chior...Ti-ai facut blog ca sa primesti doar comment-uri pozitive de la cei 3 prieteni?! In cazul asta, e ultima oara cand iti vizitez blogspot-ul! Succes in a-ti descarca frustrarea barfind alte persoane!

    RispondiElimina
  10. Niciodata nu m-am gandit ca pe acest blog voi primi numai comentarii pozitive ca sa-ti dovedesc nu am sa-l sterg pe al tau. In legatura cu "vre-o" ai mare dreptate se scrie impreuna darrr....de 11 ani se scrie impreuna. Asta pentru ca daca bine tii minte multe cuvinte au fost schimbate. Daca ai derula un pic timpul in clasa a 5-a ti-ai aduce aminte ca u ai invatat "vre-o", "vre-un" "o" si "un" find articole nehotarate legate prin cratima de adverbul "vre".:) din pacate eu inca folosesc forma veche. Cat despre barfa....nu vad nici un nume in postarea mea,iar daca m-ai cunoaste un pic ai stii ca eu nu barfesc. Ti-o spun pe fatza asa am facut tot timpul. frustrari avem toti draga. insa eu nu mi le manifest asa crede-ma. Toate cele bune

    RispondiElimina
  11. si pentru ca nu vorbesc aiurea citez "Potrivit Doom-ului corect este vreo, insă regula asta fiind nou introdusă vei întălni în foarte multe cărţi " vre-o" , lucru care nu trebuie nici să te deruteze şi nici să te determine să scri la fel" link http://www.tpu.ro/arta-si-cultura/cum-se-scrie-corect-vreo/ :)))

    RispondiElimina
  12. esti superba din toate punctele de vedere.eu te-am vazut o singura data la lugoj.esti slabutza dar esti superba..nu trebuie sa bagi in seama ce spune lumea..iar in legatura cu tot ce ai scris vreau sa iti dau dreptate ca femeile destepte stiu intotdeauna cand iubitul tau se gandeste la alta.si da poti fi sigura ca multe fete stau in umbra ta...asa am stat si eu si sunt convinsa ca stau si altele.dar mie nu mi ciuda,ca stiu ca esti o fata cu caracter si pe deasupra si ft dragutza.oricum felicitari pt blog ...

    RispondiElimina
  13. blogul nu este facut ca sa primesc laude cum a spus cineva, eu iti multumesc oricum e adevarat ca intr-o perioada mergeam des in lugoj...iar cat despre femei care stau in umbra....nu cred ca este vre-o femeie care isi doreste ca altele sa0i stea in umbra,dar viata nu este tot timpul dreapta:P

    RispondiElimina