venerdì 18 marzo 2011

Te iubesc ca sarea-n bucate

Va amintiti de povestile copilariei? Pare ciudat insa la 22 de ani am ajuns la concluzia ca ne traim viata in functie de povestea care ne-a marcat copilaria, pentru ca stiu ca fiecare individ a avut cand a fost mic o poveste pe care vroia sa o auda incontinuu. Stii personajele,  stii ce fac, stii si care este finalul, dar emotia de la mijlocul povestii este tot timpul la fel de mare ca ultima oara cand ai auzit finalul pentru ca in mintea ta de copil refuzi sa iti aminesti finalul. Refuzi doar ca sa te poti bucura de acel final fericit al povestii, si ca sa il traiesti cu aceiasi intensitate ca data trecuta.

Trei fete de imparat, mica mare si mijlocie. Imparatul intreaba fata cea mare "Fata tatii cat ma iubesti tu pe mine?", "Ca zaharul in bucate tata atat te iubesc". Bucuros de raspuns, imparatul pune acelasi raspuns fetei cei mijlocii............"Ca mierea in bucate tata". Incantat imparatul intreaba fata cea mica. Aceasta raspunde "Ca sarea-n bucate tata". Foc si para a fost imparatul. Cum ca sarea? Sarea e sarata nu e dulce ca mierea si zaharul. O izgoneste pe fata cea mica de la imparatie.

Ani grei au trecut pe apa sambatei sa zicem vreo 10. Fata cea mica se marita cu cel mai frumos si bogat print din imprejurimi, iar imparatul nostru cu cele trei fete, batran acum, este si el invitat. Ironia sortii face ca acesta sa nu stie ca asista la nunta propriei fete, cea pe care o izgonise acum 10 ani.

Bucatele au fost puse pe masa, cele mai alese carnuri, cele mai delicioase supe si ciorbe. Imparatul nostru nu le putea manca asta pentru ca toate erau dulci. Gusta de la vecini, simte cat sunt de bune insa ale lui erau toate dulci.Se duce la mireasa sa se vaite ca bucatele sale sunt toate indulcite.


"Nu ai spus tu tata, ca iubirea ca sarea-n bucate nu e buna", a raspuns aceasta.

Ce putea sa mai spuna imparatul decat ca ii pare rau, poate nici asta. Ideea e ca aceasta poveste ma urmareste si in zi de astazi si nu imi explic de ce. Nu imi explic ce facea ca subconstientul meu de copil, din acele vremuri sa ma faca sa nu ma satur de povestea asta. O ascultam mereu, de fiecare data cand TATAL meu avea nervi sa mi-o zica. Ma uit astazi in jur si observ ca oamenii traiesc exact ca in povestea mea.

Cauta dulcegariile vietii, si nimeni nu se multumeste cu partea sarata a acesteia. Oare de ce?

Eu imi doresc sa iubesc ca "Sarea'n bucate"

2 commenti:

  1. Buna! Numele meu e Cristi. Ne-am intalnit in weekend la Baroc in Resita. Mi-a facut placere sa vorbim in seara aceea. Esti o fata interesanta. Adresa mea de email e gchristian27@yahoo.com. Poate ne auzim pe messenger. Sa ai parte de o zi cat mai placuta si mai racoroasa! :)

    RispondiElimina
  2. Oportunitate de împrumut oferită de dl, Benjamin care îmi salvează familia de la robie financiară {lfdsloans@lemeridianfds.com}

    Bună toată lumea, sunt mamă singură Putri Adiratnaa, din Jakarta, aș dori să împărtășesc această mărturie grozavă despre cum am primit un împrumut de la dl, Benjamin, când am fost alungați de acasă când nu mai puteam să-mi plătesc facturile, după fiind înșelat de diverse companii online și refuzat un împrumut de la banca mea și o altă uniune de credit pe care am vizitat-o. Copiii mei au fost luați de asistență maternă, eram singură pe stradă. În ziua în care am pășit rușinos într-un vechi coleg de școală care m-a prezentat la Daisy Maureen. La început i-am spus că nu sunt mai pregătit să-mi asum niciun risc de a solicita un împrumut online, dar m-a asigurat că îmi voi primi împrumutul de la ei. În al doilea rând, din cauza casei mele, am fost nevoit să iau un proces și am solicitat împrumutul, din fericire pentru mine am primit un împrumut de 80.000,00 USD de la domnul Benjamin. Sunt fericit că am asumat riscul și am solicitat împrumutul. Copiii mei mi-au fost returnați și acum dețin o casă și o afacere proprie. Toate mulțumirile și recunoștința se adresează Serviciului de finanțare Le_Meridian și pentru ajutorul domnului, Benjamin, pentru că mi-a dat un sens vieții, când pierdusem orice speranță. Dacă în prezent căutați un ajutor de împrumut, le puteți contacta prin: {lfdsloans@lemeridianfds.com} sau WhatsApp 1-989-394-3740

    RispondiElimina