domenica 3 ottobre 2010

Sunt dependenta

M-am trezit acum 10 minute cu aceleasi tampenii in cap cu care am adormit in urma cu 2 ore. Ascult aceleasi melodii intr-una si pentru ca nu ma mai suport am hotarat astazi sa recunosc ca sunt o persoana dependenta. Depind de ciocolata, de persoane, am fost dependenta de meseria mea, devin dependenta de melodii si asa mai departe. Mi-am dat seama ca m-am saturat de mine si de dependentele mele.cum se face ca sunt independenta de la 18 ani si in acelasi timp am depins de atatea lucruri. Chestia asta este mai grava ca alcolismul asa ca am sa iau masuri. Azi imi schimb culoaarea parului:))) Iar pentru ca nu am chef sa scriu am sa va las pe voi sa deduceti sibiectul postarii mele de astazi....

                                        

Nessun commento:

Posta un commento