domenica 7 novembre 2010

Bizonul de Romania a iesit la pascut

Si ce paste un Bizon de Romania daca nu pitzipoance. Un lucru esential am invatat de la viata....ca nu trebuie sa ma limitez la ce-mi ofera ea, trebuie sa caut ceea ce-mi trebuie. As putea spune ca asta este unul din motivele care m-a dus intr-o tara straina dar am sa ma abtin in aceasta postare pentru ca este un subiect care merita tratat pe viitor. Ca tot vorbeam de cautari, am norocul sa pot sa fac comparatii. Sa vad din ce rasa provin si in ce rasa ma invart.

Experientele mele nu se limiteaza la Romania si Italia asa ca imi permit si sunt in masura sa compar. Am vazut jumatate din Europa insa nu am vazut nimic interesant. Cele mai interesante lucruri se intampla acasa:)))

De exemplu....

De ce pitzipoancele isi au originea in Romania? Ce cuvant este acesta de fapt? Ca tot v-am obisnuit cu explicatii din DEX cuvantul "pitzipoanca" (scris cu "tz" altfel cuvantul si-ar pierde din valoare:)))nu l-am gasit. Ce este o pitzipoanca? Astept cat mai multe raspunsuri de la voi....

Definitia pizipoancei

Am fost facuta si eu la un moment dat dar nu m-am simtit. Asta pentru ca aveam treburi mult mai importante de facut ca sa bag barfele in seama, cum ar fi sa muncesc in loc sa sufar de sindromul PSP (pe spinarea parintilor).  Dar ca sa inteleg..."pitzipoanca este acel tip de fata care se ingrijeste excesiv, are poze cu botul tzuguiat pe toate site-urile posibile, ii plac rozul, extensiile si unghile false". ??!!

Bizonul de Romania

Orice pitzipoanca trebuie sa aibe un insotitor. Asa cum Barbie se iubeste cu Ken , pitzipoanca are langa un bizon. Bizonul de Romania cunoscut si sub denumirea de "Cocalar"(nici cuvantul acesta nu l-am gasit in DEX) este acel tip de barbat care trebuie neaparat sa aibe o masina. Preferabil BMW nu conteaza din ce an poate sa fie de varsta Daciei 1310, important e sa fie tunat. Se plimba cu
 pitzipoanca in ziua de pensie, a bunicii, ca dehhh.....benzina e scumpa...




                 Daca nu e BMW nu-i bai, important e sa fie tunata....mai tunata ca pitzipoanca proprietarului:)))

Ma astept la critici asta pentru ca vor sarii toti cei care se simt...dar din pacate am dreptate.

       
Motive

Ca tot am criticat Pitzi si Bizonii am sa incerc si sa le iau putin apararea. De ce Romania are pitzipoance si bizoni? De ce aceasta manie nu a cuprins toata Europa....

1 Romancele sunt frumoase, saracia este mare asa ca decat cu matura mai bine cu ....altceva. Pe vremea cand lucram in presa mi s-a spus la un moment dat ca este ciudat ca o tipa de 20 de ani sa scrie la Adevarul..."sigur a facut bot la seful", zicea o "corcodusa" de pe la Radio Resita. Auzind acestea mi-am dat seama ca daca "corcodusa" se gandea ca am ajuns la ziar asa probabil ea a facut acelasi lucru? Altfell si-ar fi vazut de ale ei.


Cum ea vorbea de mine asa vorbesc altii de altele. In Romania s-a facut un obicei in a cataloga. O femeie frumoasa clar e curva, una de la tv clar a facut bot si asa mai departe. Nu va ganditi ca cei care catalogheaza sunt in genereal Bizonii.

2 De ce avem bizoni? Din nou saracia ii face pe bietii astia copilasi sa se dea ceea ce nu sunt. Daca catalogheaza si barfesc mai rau decat babele asta e pentru ca au timp. Si uite asa s-a ales prafu de productivitatea tarii atata timp cat terasele sunt pline de bizoni si pitzipoance....



The End

Nessun commento:

Posta un commento