giovedì 30 settembre 2010

Locuiesc in Roma iar asta imi ocupa tot timpul:))).

Ca se intelegeti..faptul ca stau printre straini nu este o gravitate faptul ca stau in capitala Crestinismului da...

Prima problema cu care m-am confruntat aici a fost religia.Catolicismul si ortodoxismul au foarte multe in comun si totusi diferentele se simt. Zilele trecute soacramia m-a facut ateu..asta pentru ca refuz sa-l cred pe al lor Papa ,Sfant. Nu as reusi sa-i pup mana pentru nimic in lume, asta pentru ca nu este mai presus ca noi si in nici un caz nu este Sfant. Sta intr-un stat numai al lui, Vaticanul este pe langa altele cel mai bogat stat in stat. Papa e plin de aur, primeste o caruta de bani ca salariu si a fost ales de cardinali. Nu l-a facut Cel de Sus Papa l-au facut alti oameni. Nu plateste nimic, mai exact Vaticanul primeste fonduri dar nu plateste nici macar pentru becurile din Piazza San Pietro. Domnul Papa locuieste intr-un castel numai al lui si are femeie pentru fiecare nevoie personala:))). De ce? Iisus saracu mergea descult si ati vazut cum a sfarsit. Si daca ne gandim bine romanii l-au crucificat. "L-ati inventat pe Papa ca poate asa va iarta dumnezeu ca i-ati omorat Fiul"...asta ii spuneam sotului meu ieri cand m-a luat iara cu teorii religioase.

Si totusi nu m-am luat la harta cu soacramia din cauza lu PAPA ci din cauza altui "Sfant" la care cica trebuie sa ma inchin doar pentru simplu fapt ca e "Tata Pio". Padre Pio (in italiana) este un nene care a murit in urma cu 42 de ani. A fost un popa devotat bisericii dar pentru simplul fapt ca avea doua urme in palme (pe care italienii le-au asociat urmelor lasate de cuie in palmele lui Iisus) este Sfant. Cand m-am mutat cu al meu casa era plina de pozele respectivului. Nu am bagat de seama la inceput dar cand ii vedeam fata in portofele si in toate camarutele cu patru pereti am inceput sa pun intrebari. cine e Padre PIO???

Nu stii cine e Padre PIO?:)))

Asta imi raspundeau toti. De unde sa stiu noi romanii nu obisnuim sa facem popii Sfinti ei au deja doi. Dupa ce soacramia m-a facut ateu ca nu cred in nenea m-am enervat si am luat toate pozele din casa.

A se intelege

Nu sunt ateu, cred in Dumnezeu, in faptul ca cineva ne-a facut, in divinitate dar refuz sa-mi manifest credinta prin a pupa mainile popilor, a ma inchina Papei a lu nenea PIO si de a-mi baga capul sub sutana preotului sa ma ierte Dumnezeu. Biserica a inventat toate aceste ritualuri , prin urmare oamenii. eu in oameni nu cred cum nu cred nici in lucrurile inventate de ei. Si ca sa va dovedesc ca nici macar ei nu cred in PAPA lor priviti ce am gasit pe profilul de facebook al verisorului sotului meu.
Poftim cultura:)))

2 commenti:

  1. ai atins niste subiecte foarte interesante dar cred totusi ca ai exagerat cu ultima poza. este sinistru sa-l vezi pe PAPA asa, la urma urmei este un simbol al crestinutatii

    RispondiElimina
  2. Iisus este un simbol al crestinismului nu un PAPA. Cati papi au fost pana acum asta inseamna ca atatea simboluri are crestinismul? In fine nu doresc ca parerea mea sa fie a tuturor...cat despre poza nu am facut-o eu. Este luata de oe un site italian . am dorit astfel sa punctez faptul ca nici macar ei nu sunt adeptii lui din moment cer il ironizeaza in halul axcesta....

    RispondiElimina