domenica 3 ottobre 2010

Mi-e frica de..MINE

Stiu ca luna asta trebuie sa vin acasa. Creierul meu a primit aceasta informatie insa ceva inauntrul meu nu reuseste sa stabileasca exact data in care ar trebui sa vin acasa. Asta pentru ca fug de "acasa" ca dracu de tamaie. Nu reusesc sa -mi opresc bataile inimii care da sa iasa afara de fiecare data cand aud de Resita. Nici nu stiu de ce imi este asa frica....de trecut?De amintirile care le-am lasat acolo insa nu am reusit sa le ingrop aici?Cred ca cel mai tare imi este frica de Mine. Devin o alta "EU" cand sunt vulnerabila."Acasa" sunt atatea lucruri care ma fac sa ma gandesc"am sa reusesc sa fiu Maneasca si de data asta?". Maneasca e aroganta, e rea, e dura, e figuranta, fitoasa, insuportabila....si lista poate fi completata cu multe alte adjective folosite la adresa mea (interzise minorilor:P).Mda , aia este partea din "mine" care imi place cel mai tare. Vorbeam si in alte postari de Soran....(s-a intamplat sa nu am prietene fete ci baieti...a fost sa fie Soranus:))), el probabil ar pastra adjectivele "fitzoasa si figuranta:P" insa cu siguranta ar adauga altele, asta pentru ca este unul din oamenii care cunosc cealalta parte a mea, cea pe care o urasc...

You can run, you can hide but you can't escape....

Cam asa se-ntampla in viata nu? E bine la 1800 de km distanta de rautati, de persoane care se plictisesc atat de tare incat imi pun viata in revista. Si vai ce povesti ies:)))

Stiati ca....
Am avut relatii cu persoane pe care nici nu le cunosc, am fost lesbi, am facut un avort, am dat 10.000 de euro fostului...(nu iubit) ca sa ma lase libera , si conduc un audi A5:))). Si mai pot continua cu astfel de povestiri neadevarate. Eeee, si sa nu imi fie frica sa vin acasa?

Abia astept sa imi vad prietenii, aia adevarati care stiu ca nu am facut avorturi nu am audi A5 si in nici un caz nu as arunca 10 mii de euro degeaba:))). Dar cand ma gandesc ca revin in mizerie....mizeria creata de oameni refuz sa mai numesc acel loc ACASA.

4 commenti:

  1. Vezi de ce nu vin nici eu acas...da aia 10 mii i-ai dat lu "ala" sau nu:)))

    RispondiElimina
  2. Proasta sa fiu bani sa am...si i-as fi dat jur:)))

    RispondiElimina
  3. Mda, lumea e rea si nu merita bagata in seama, nu merita sa le oferi satisfactie, iar daca ceva te afecteaza incearca sa mototolesti acel ceva, si....la gunoi cu el. Eu asa fac, si e a dracului de bine. Si inca ceva, mi-ar placea sa mai stam la taclale... Te pup. Karina

    RispondiElimina