venerdì 12 novembre 2010

Traiesc deci...sunt vie part 2

Nu stiu cati dintre voi ati citit prima postare despre experianta mea cu medicii ROMANI(din Roma). Va spuneam in ultima postare de genul ca domnul profesor medic in toate ma trimisese sa imi fac analizele de sange. Intre timp ma scapasem de bube. mai iesea cate una pe ici pe colo da neinteresant. Dupa un scurt shoping in cautare de sutien, ma prezint la medicul 3 in 1 cu analizele (si sutienul pe mine). Bunnnn


Introducere
Am crezut ca testul grila este o forma de a face cunostinta. Iar incepe.

Intrebari
Cand ati observat ca vi-a iesit ultima buba

Buna asta:))) Acu ar trebui sa imi monitorizez si bubele in functie de data, ora , minute si secunde:)) hai sa fim seriosi m-am facut ca nu aud. Speram totusi sa nu ma dezbrace iar ca ultima data si sa pot sa fug repede de acolo. Continua cu citirea analizelor.

Ficatul este tot gras, inima e buna, plaminii la fel, rinichiul se plimba:))) Asta nu am inteles-o."Deci rinichiul dumneavoastra este unul atipic. Nu este la locul lui iar in momentul in care va intoarceti de pe o parte pe alta el se plimba":))))

Oasele sunt praf . scolioza se agraveaza( cu alte cuvinte ma stramb de tot:))). Sa revenim la oase. "Sunt subtiri va trebe calciu". Buunn da eu venisem pt bube.

A da sa incepem controlul. Bubele erau pe fata deci banuiam ca voi ramane imbracata.

"Jos textila"

:)))Nu se poate. Astia au o problema clar. Zic "Ca de obicei nu?". Zice da. Il anunt ca nu imi mai trebuie hartiile lui ca de data asta am sutien, si rade:))) haha eu rad mai tare ca el in gandul meu.Deci, (incorect gramatical pt amatorii corectori) el ma lasase in curul gol (aveam boxeri:)))) ca sa vada daca am si pe corp bubele in dotare:))) Ati inteles da?

A fost scurta faza cu dezbracatu. Eu asteptam sentinta. "Nu aveti nimic e doar o intoxicatie"


Nu se poate:))) Deci m-a dezbracat de doua ori, am cheltuit o caruta de bani pt un sutien pe care il arunc dupa (sau il tin pt eventuale vizite la doctor:)))) ca sa imi spuna ca am o intoxicatie , un rinichi plimbaret, un ficat gras si oase subtiri?
 Asta stiam de mult. Bun , ma pregatesc sa vin in Romania cat sunt medicii de criticati ma tratez acasa. Cel putin raman imbracata:)))

Enjoy...

Nessun commento:

Posta un commento