venerdì 4 febbraio 2011

Oficial sunt aici...

Ziceam nu demult "lumea este mica, ce e departe se apropie mereu...mai repede decat crezi" si ca de obicei, cuvintele spuse de mine se adeveresc. Cele care vreau eu sa se adevereasca. Sunt acasa, sunt in Romania, in Resita , in locul ala pe care urasc sa-l numesc "acasa" pentru ca nu e "acasa". Avand in vedere ca nu am alta casa, ca imi este greu sa imi fac alta, voi numi de acasta data Resita "acasa". Probabil nu mai trebuie sa spun eu ca sunt acasa ca stiti deja. InfoSantz a avut grija si de aceasta data.

Si totusi InfoSantz nu stie cat stau, de ce stau, cu cine stau, lucrez...nu lucrez? Mda pai conteaza?
Daca da veniti la biroul meu de presa si va dau informatii:)))

Primele reactii ale venirii mele au fost evidente, fostii au aparut in peisaj ca dehh...sunt buna nu? Actualele fostilor si ele pe langa casa omului ca dehhh...asta mai imi lipseste:)) Ca de obiceu sunt o frustrata pentru ca nu am alte treburi decat sa-mi fac un blog ca sa vorbesc de ele:)))

Bunnnnnnnnnn

Da , am venit sa raman si nu conteaza cat , cum, unde si cu cine. Cum raman?...Uite asa....Unde? In casa mea...Cu cine? Cu cine vreau :)))

Zilele trec iar mie nu imi place sa pierd timpul sau sa bat pasul pe loc. Sunt destule persoane care fac aiurea umbra pamantului ca sa le incurajez si eu activitatea.

Proasta crestere este la mine "acasa"

Adica in Resita. Zilele trecute mi se intampla sa ma reintalnesc cu trecutul.Vai dar ce reactie. Vai dar cata ignoranta...vai dar de ce ma mir:))))

Trecem prin viata asta ca gastele prin apa si asta este valabil pentru toti. De ce ne irosim viata construind masti cand de fapt cea mai mare masca a lumii asteia suntem noi?

Buna intrebare

Nimeni nu are nevoie de salutul nimanui, cel putin nu sunt eu persoana care sa doreasca foarte mult sa fie bagata in seama. Dar proasta crestere nu este o scuza a suferintei, este exact ceea ce este....o proasta crestere.

1 commento:

  1. Asadar...vorba aia "ce bine ca esti, ce mirare ca sunt".
    Bine ai REvenit :D Pentru ce, cat, cum, unde...asta trebuie sa fie doar problema ta, si a celor din jurul tau. Dusmani sunt multi, da-i incolo. N-au decat sa-si bage unghia-n gat de invidie ca tie-ti merge bine si lor nu, ca asta-i problema romanului, se uita in curtea vecinului, in loc sa-si vada fiecare de a lui.
    Si mai stii si ca nu vor inceta niciodata sa vorbeasca despre tine, doar esti importanta, ca altfel n-ar vorbi :D
    Iti dai seama ce impact a avut stirea: "Maneasca s-a intors acasa"? Daca pana si la Timisoara s-a raspandit vestea? :D Hahahahahaha.

    RispondiElimina