giovedì 18 novembre 2010

Scrisoare

"Azi am plecat. Ciudat dar sunt in avion iar tu ma suni. Ieri nu ma credeai, alaltaieri credeai ca mint, acum un an spuneai ca nu am curajul. Acum am crezi?  Stiu ca plangi pot sa te vad de aici de sus, dar tu stii ca plangi?

Poate nu, poate faptul ca ti-ai inghetat mintea te ajuta sa razi. Dar te aud cum plangi. Ieri am stat in fata blocului tau ma priveai de sus. Eu stateam pe bordura si asteptam. Te asteptam pe tine sa ne salvezi. Tu erai acolo dar zburai si tu, undeva unde toate astea erau istorie. Acolo unde mi-ai fi cerut viata pentru tine, acolo unde iti sarutai copilul pentru ca ai avut curajul sa spui "acel ceva" mamei sale cand erai tanar. Dar acolo unde zburai atunci a murit. Tu plangeai in tine, stiai ca azi plec. Dar din nou nu m-ai crezut si continui sa suni. Nu mai suna zbor. Acum zbor departeee.

Nu ai spus nimic. Ai spus prea tarziu si ai plans din nou. De ce plangi? Stii cat am plans eu?Da Stii .......stiu ca stii, tu stii multe, tu stii totul, dar degeaba stii. Ai recunoscut ca stii prea tarziu. Acum nu mai stii nimic. Acum refuzi sa mai stii ceva pentru ca stii doar ce iti face bine. Cat de bine iti face?

Nu va mai exista un zbor inapoi sau poate va exista....dar tu nu vei mai suna. Acum esti congelat, la fel ca mintea ta inghetata in trecut. Acum te vad, tu stii ca inca te vad? Nu mai razi. Razi dar eu stiu ca nu . Eu pot vedea. Tu nu vezi pentru ca inca o data refuzi sa vezi ...."


                                                

2 commenti: