venerdì 1 ottobre 2010

Rusine.....

In fiecare dimineata in timp ce astept fraierii din trafic sa deblocheze autostrada am timp sa meditez...si de obicei o fac pe muzica. Din pacate cateodata se nimereste cate una care culmea...mi se potriveste prea tare. Ieri de exemplu ma gandeam acas la prietenii mei dragi, la singurele persoane care ma cunosc cu adevarat. Ma gandeam si la cei care nu ma suporta, sau la cei cu care m-am certat si mi-am dat seama ca noi oamenii suntem atat de prosti. Ne irosim o buna parte din viata certandu-ne...Daca Soran ar citi asta ar spune cu siguranta"maneasco tocmai u vorbesti:)))"

Mda pare greu de crezut dar eu, am obosit sa ma mai cert, am obosit sa mai fiu luata pe messenger de cate vre-un fost iubit care sa-mi spuna ca imi taie picioarele daca ii mai cer friend request la vre-o gagica de-a lui:)))Am obosit pe bune...sa vad cum unii se cred mai importanti de cat sunt si isi arunca frustrariile pe mine...pana una alta va las sa ascultati ceea ce ascult eu acum...

                                  

PACE

Nessun commento:

Posta un commento